Kuva-albumi

Bocciakilpailu Perniön eläkeläisiä vastaan.

Kilpailu oli kovaa mutta rehellistä, Ohjeita annettiin molemmin puolin jopa niin että tuomari huomautti..! Toisaalta taputettiin kaikille hyvistä heitoista. Väliajalla nautittiin voileipää ja kahvia, ja taas pelattiin. Kiitos järjestäjille ja Perniön porukalle.

← Takaisin kuva-albumiin