Ajankohtaista

****

LÄHITORI ASIAA ON LISÄTTY

Kuva-albumissa olevaan Lähitori kuviin.

****

Kevätkokous

Kevätkokouksessa tulee olemaan monia asioita joihin olisi hyvä saada

jäseniä runsaasti paikalle

Kokouksen ajankohta on 18.3.2026

klo 13.00  Kirkkiksellä

Kaikki jäsenet tervetuloa

****

2025 VUODEN

VALTAKUNNALLINEN VANHUSTEN VIIKKO OLI

Kolhon koululla

ALKOI KAHVITARJOILULLA

KLO 14.00 VARSINAINEN JUHLATILAISUUS

KIITOKSET KAIKILLE OSALLISTUJILLE

****

Vietimme yhdistyksemme 20 vuotis- juhlaa 20.11.2024 mukavassa

seurassa juhlakahvien ja muistelojen merkeissä!

Yhdistyksessämme on vielä nytkin kaksi todella aktiivista yhdistyksemme
perustajajäsentä, Pirkko Helander ja Anni Tiainen, joita huomioimme

kukin ja kiitoksin!

Saimme myös kuulla, kun Pirkko luki perustamiskokouksen pöytäkirjasta

koollekutsumisilmoituksen tarkoituksen!

*****

Mänttä-Vilppula Eläkeläiset ry

On ilo kertoa mukavia kerhouutisia
Kuluneen kevätkauden kerhotoimintamme on ollut jälleen mukavan
vilkasta Hopealinnan vanhustentalossa, jonka kerhotuvassa kokoonnum-
me aina parillisten viikkojen keskiviikkoina.
Osallistujat ovat Hopealinnassa asuvia vakinaisia kuin myös väliaikaisia
asukkaita. Kerhoon on vapaa pääsy ilman ilmoittautumisia.
Kerhoaika hurahtaa aina mukavissa merkeissä.
Joskus aloitamme tuolijumpalla, joka on saanut kaikilta suuren suosion.
Sen jälkeen onkin mukava siirtyä kahvipöydän ääreen. Aloitamme
kahvittelun ensin laulamalla Kulje Kanssain laulun, josta onkin tullut
kerhomme alkulaulu. Tämän jälkeen maistuvatkin jo kaikki kahvipöydän
antimet ja keskustelu alkaa luistaa sukkelaan.
Aivojakaan emme ole jättäneet unholaan. Sana- ja kirjainpelit ovat oiva ja
mukava tapa herätellä sitä muistikultaa!
Kädentaidotkaan ei jää unholaan kun otetaan esille värityskirjat ja kaikki
ihanat värit ja niin kuvat saavat ihan eri muodot kauniiden värien ansi-
osta.
Tänä keväänä olemme kokoontuneet yhdeksän kertaa ja vielä on jäljellä
yksi kerho, toukokuun Kevätkarkelot!
Siinä on tarkoitus viettää leppoisa iltapäivä tavaten toisiamme vielä
kahvitellen, laulellen ja toinen toistemme seurasta nauttien!
Sen jälkeen toivotamme kaikille ihanaa alkavaa kesää!
Toivottajina
Mänttä-Vilppula Eläkeläiset ry:n väki